ვანის მუნიციპალიტეტის გამგეობა არ ეთანხმება ა/ო ,,საერთაშორისო გამჭვირვალობა – საქართველო“-ს მიერ გამოქვეყნებულ კვლევას, სადაც მოხსენიებულია რომ ვანის მუნიციპალიტეტის ბიუჯეტში შრომის ანაზღაურება შეადგენს ხარჯების 27,7-%-ს. გვსურს ხაზგასმით აღვნიშნოთ, რომ ვანის მუნიციპალიტეტის გამგეობისა და საკრებულოს აპარატის საჯარო მოსამსახურეთა შრომის ანაზღაურება (საკრებულოს თანამდებობის პირების შრომის ანაზღაურების გამოკლებით) შეადგენს მუნიციპალიტეტის ბიუჯეტის საკუთარი შემოსავლებიდან გასაწევი ხარჯების არა 27,7-%-ს, როგორც ეს ,,საერთაშორისო გამჭვირვალობა – საქართველო“-ს მიერ გამოქვეყნებულ კვლევაშია მითითებული, არამედ 24,6-%-ს, რაც შესაბამისობაშია ადგილობრივი თვითმმართველობის კოდექსის 156-ე მუხლის მე-3 ქვეპუნქტის მოთხოვნასთან, რომლის თანახმადაც ,,გამგეობის/მერიის და საკრებულოს აპარატის საჯარო მოსამსახურეთა შრომის ანაზღაურების ხარჯები არ უნდა აღემატებოდეს მუნიციპალიტეტის ბიუჯეტით გათვალისწინებული ხარჯების 25 პროცენტს.
აღნიშნულ ორგანოს ჩატარებულ კვლევაში ,,გამგეობის/მერიის და საკრებულოს აპარატის საჯარო მოსამსახურეთა შრომის ანაზღაურება“-ში ჩათვლილი აქვს საკრებულოს თანამდებობის პირების (საკრებულოს თავმჯდომარე, საკრებულოს თავმჯდომარის მოადგილე, კომისიების თამჯდომარეები, ფრაქციების თავმჯდომარეები) შრომის ანაზღაურება, რაც არასწორია, ვინაიდან საკრებულოს თანამდებობის პირები 156-ე მუხლის მე-3 ქვეპუნქტში არ არის მოხსენიებული. აქვე ავღნიშნავთ, რომ ადგილობრივი თვითმმართველობის კოდექსის 31-ე და 32-ე მუხლები ერთმანეთისგან მიჯნავს და განსაზღვრავს მუნიციპალიტეტის საკრებულოს აპარატისა და საკრებულოს თანამდებობის პირების სტრუქტურას.